|
|
|
1 Edward Said. Şarkiyatçılık, Batı’nın Şark Anlayışları (çev. Berna Ülner), İstanbul: 12-13.
2 Uwe Fleckner. “Moderne Giden Yolda Bir Klasisist Jean- Auguste- Dominique Ingres: Türk Hamamı”, Dipnot, 2(2004): 36.
3 Uwe Fleckner. “Moderne Giden Yolda Bir Klasisist Jean- Auguste- Dominique Ingres: Türk Hamamı”, Dipnot, 2(2004): 30.
4 Uwe Fleckner. “Moderne Giden Yolda Bir Klasisist Jean- Auguste- Dominique Ingres: Türk Hamamı”, Dipnot, 2(2004): 31-32.
5 Uwe Fleckner. “Moderne Giden Yolda Bir Klasisist Jean- Auguste- Dominique Ingres: Türk Hamamı”, Dipnot, 2(2004): 22-23.
6 “… Yapıtın içine derinlemesine girdikçe, hem tek tek figürlerin, hem de resmin bütünsel kurgusunun gerçekdışılığı ve rahatsız ediciliği artıyordu.” (Fleckner 2004:23-24)
7 Richard Leppert. Sanatta Anlamın Görüntüsü, İmgelerin Toplumsal İşlevi. (çev. İsmail Türkmen), İstanbul:300.
8 Richard Leppert. Sanatta Anlamın Görüntüsü, İmgelerin Toplumsal İşlevi. (çev. İsmail Türkmen), İstanbul:302.
9 Richard Leppert. Sanatta Anlamın Görüntüsü, İmgelerin Toplumsal İşlevi. (çev. İsmail Türkmen), İstanbul:302-303.
10 Pierre Sterckx. “Ingres: Modernitenin Giriş Odasında” (çev. Eda Sezgin),Türkiye’de Sanat, 73(2006):29-30.
11 İpek Aksüğür. “Osman Hamdi’ye Çağın Zihniyeti ve Estetik Değerleri Açısından Eleştirel Bir Bakış”, Yeni Boyut, Mart 1984:12-13.
12 İpek Aksüğür. “Osman Hamdi’ye Çağın Zihniyeti ve Estetik Değerleri Açısından Eleştirel Bir Bakış”, Yeni Boyut, Mart 1984:12-13.
13 Meyda Yeğenoğlu. ”Peçeli fanteziler: Oryantalist Söylemde Kültürel ve Cinsel Fark”, Oryantalizm, Hegemonya ve Kültürel Fark. İstanbul: 110-111.
14 Roger Benjamin. Orientalism : Delacroix to Klee, Sydney: 100.
15 John Berger. Görme Biçimleri. İstanbul: 46.
16 John Berger. Görme Biçimleri. İstanbul: 47.
17 Patrick Bade. Renoir. London: 138.
18 Lillian Schacherl. Edgar Degas : dancers and nudes. Munich: 72.
19 Meyda Yeğenoğlu. “Peçeli fanteziler: Oryantalist Söylemde Kültürel ve Cinsel Fark”,Oryantalizm, Hegemonya ve Kültürel Fark. İstanbul: 114.
20 Griselda Pollock. Vision and difference : femininity, feminism, and histories of art. London:71.
21 Griselda Pollock. Vision and difference : femininity, feminism, and histories of art. London:71-73.
22 Emile Bernard. Cézanne Üzerine Anılar. Ankara: 28.
23 Meyda Yeğenoğlu. “Peçeli fanteziler: Oryantalist Söylemde Kültürel ve Cinsel Fark”,Oryantalizm, Hegemonya ve Kültürel Fark. İstanbul: 144-145.
24 Reina Lewis. Gendering Orientalism : race, femininity, and representation. New York :111-112.
|
|
|
Ziyaretçi Sayısı:1000558
|
|
|
Copyright and "Fair Use" Information
Dergimiz ticari bir kuruluş olmayıp amatör bir yayındır. Fotoğrafçıları ve dünyada yapılan fotoğraf çalışmalarını tanıtmak amacıyla bilgi ve haber yayınları yapmaktadır.
Bir kolektif anlayışıyla çalıştığı için makalelerde yer alan fotoğraflar ve alıntıların sorumluluğu makalenin yazarına, fotoğrafçısına aittir.
Dergide yer alan içeriklerden ve ihlallerden derginin herhangi bir sorumluluğu yoktur.
Fotoğrafya'da yayınlanan yazıların, fotoğrafların ve kısa filmlerin sorumluluğu
yazarlarına/fotoğrafçılarına/sanatçılarına/film yönetmenlerine aittir.
Dergimiz fotoğrafla ilgili gelişmeleri duyurmak amacıyla çalışmaktadır. Ek olarak, ülkemizde yeterince tanınmayan yabancı fotoğrafçılar ve fotoğraflarıyla ilgili bilgi de aktarmaktadır. Makalelerde yer alan fotoğraflar HABER amaçlı kullanılmaktadır. |